Primal Kettlebell (60 min)

I detta passet fokuserar vi på Kettlebells och kettlebell flows. Med en sammansättning av simplare kettlebell övningar så bygger vi ihop roliga och kreativa ”flows”. Passet innehåller även andra segment som andra redskap, andning och meditation. Detta är vårat äldsta pass, det är 60 minuter långt och passar alla.

Primära Redskap: Kettlebell / Slam Ball / Kroppsvikt

BOKA HÄR

 

Primal Steel Club (60 min)

60 minuter träning som du inte hittar vart som helst. Vi koncentrerar oss på steelclubs i detta passet men kommer även ta lite hjälp av andra redskap. Detta är en extremt rolig träningsform och som alla våra pass så är det uppbyggt för att kunna utföras av alla.

Primära Redskap: Steel Club / Slam Ball / Kroppsvikt

BOKA HÄR

 

Primal Power (40 min)

Detta passet är effektivt och är precis vad det låter som, POWER! Under loppet av 40 minuter gör vi tunga, simpla och repetitiva övningar. Detta passar alla men kommer vara grymt för dig som vill nöta teknik och älskar att köra slut på dig själv.  

Primära redskap: Kettlebell / Slam Ball

BOKA HÄR

 

Primal Scramble (60 min)

Detta passet kommer inte ha en särskild eller återkommande uppbyggnad förutom att vi alltid kommer använda oss av flera av våra favorit redskap under ett och samma pass. Passet är 60 minuter långt, passar alla och innehåller alltid andningsövningar.

Primära Redskap: Kettlebell / Steel Club / Slam Ball / Resistans band / Kroppsvikt

BOKA HÄR

 

Primal Breath & Core (40 Min)

Detta passet består av 50% andnings övningar och 50% core övningar med hjälp av redskap och kroppsvikt. Passet är 40 minuter långt och som vanligt replikerar vi aldrig våra pass.

Primära Redskap: Kroppsvikt / Slam Ball / Steel Club / Kettlebell

BOKA HÄR

 

Privata Klasser

Våra Privat Pass kommer skräddarsys efter kundens önskemål (1-6 personer). Vi har lokal till förfogande men vill kunden vara hemma eller utomhus så löser vi det. Innan start kommer vi gå igenom de olika aspekterna av träning vi kan inkorporera i era pass (Kettlebells, egen kroppsvikt, yoga, kampsport mm.) och utforma det efter de delar som låter intressanta. 

KONTAKTA OSS


Schema.jpg